Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ccecil

30. 7. 2009 7:41
Co je tohle za hrůzu?

A myslíš si, že to za umělou pozornost stojí? Čtenost o tom článku něco říká, když je reálná a ne umělá.

0 0
možnosti

janiktomanek

30. 7. 2009 9:40
Re: Co je tohle za hrůzu?

Já nikoho nenutím, aby si mé články četl. Zajímalo by mne, jak rozlišujete čtenost reálnou a umělou? V perexu byla první část, nikoliv žádné senzace typu: "Kdo sem klikne získá prací prášek zdarma." A pokud se Vám můj nabízený prací prášek nelíbil, stačí jen zavřít záložku Vašeho prohlížeče. Krom toho, co jste za uměleckého kritika? Já jsem tento článek nepsl kvůli čtenosti, libidu, popularitě, ale proto, že jsem chtěl něco vyjádřit. Neodsuzujte něco, co jste nepochopil. Hezký den

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1074x
budoucí student ekonomie/estetiky/? | kurátor zajímavostí | arbitr krásy | architekt představ | milovník technologií a umění | šéfredaktor magazínu Aestheticus.cz

Průnik věd humanitních a exaktních. Milovník Linuxu a open source, designu, knih, vědy, CreativeCommons a malinové marmelády. Svobodomyslný dlouhovlasý podivín.

"Roztomilý gentleman s hořlavým knírkem."