Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

čarovná rybí kostička

30. 7. 2009 23:54
Díky, potěšil jste

nejen pěkným textem, ale i minipříběhem o balvanu a kladívkách v diskuzi níže. Člověk by nic neměl vzdávat. Karma.

0 0
možnosti

janiktomanek

31. 7. 2009 0:10
Re: Díky, potěšil jste

Děkuji.

0 0
možnosti

kraken

30. 7. 2009 23:23
mozna tam nejake hrubky byly,

ale me se clanek libil. Mile a sveze napsan. A v zasade souhlasim. Snad jen s tim, ze ja deprese stale mam. Ani ne tak z konspiracnich teorii, ale z toho sveta. A nakonec i z toho, ze to co se deje, naznacuje a schovava do tech konspiracnich teorii tak krasne zapada. Ale to vlastne musi - proto jsou ty teorie tak lakave. Ze do sebe vsechno zapada.

0 0
možnosti

janiktomanek

30. 7. 2009 23:37
Re: mozna tam nejake hrubky byly,

Děkuji za pochvalu.  Já tu depresi mám také, jen ji schovávám za iluzi o lepším světě. Mám totiž takový komplex malého spasitele. Z duše bych si přál, aby nikdo na tomto světě netrpěl. Ale moje mektání "Spasme svět" ten svět nespasí. Tento příběh vyprávěl prý pan Knížák. Kdesi v Africe obrovský kámen zavalil cestu ke studni. Těžká technika nebyla k dispozici, a tak poslali na místo hromadu dětí s malými kladívky. Za chvíli byla skála pryč. Nikdo z nás ten "náš" kámen neodvalí, ale každý z nás z něj může kus ukousnout. To byla má hlavní myšlenka. Je to mírně naivní, ale snažím se tak žít. Stačí jakýkoliv dobrý skutek a bude líp.

Jinak Váš článek o pirátství byl dobrý, karma a dal jsem ho na Facebook s komentářem, že kompletně jedu na open-source (mám totiž Linux, tak mi nic jiného nezbývá. Možná mám proprietární Shockwave player, ale jsem rád, že funguje, vyhánět ho nebudu:-))

0 0
možnosti

astrudina

30. 7. 2009 23:09
Hochu, pravidla mají svůj smysl,

jak ve fotbale, tak v češtině. Slouží k snazšímu dorozumění, a i proto se je ve škole učíte. Tak rychle dožeň, co jsi zanedbal anebo si to, co napíšeš, dvakrát přečti, než to zveřejníš.:-/

0 0
možnosti

Dr_Britva

31. 7. 2009 0:51
Re: Hochu, pravidla mají svůj smysl,

Pochybuji o tom, co jste napsala. Respektive si to vůbec nemyslím. http://stupka.blog.idnes.cz/c/13963/Hodnota-cloveka.html

0 0
možnosti

astrudina

30. 7. 2009 23:06
???

...Měl by objetovat vše pro vyšší dobro a lepší svět.

Nemělo tam být - ..lepčí svjet?

Aha, asi ne, nemluvim dóbre  tšésky;-D

0 0
možnosti

Big Daddy

30. 7. 2009 22:36
10x objet

dům, doporučil bych to jako oběť za češtinu.:-P!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1074x
budoucí student ekonomie/estetiky/? | kurátor zajímavostí | arbitr krásy | architekt představ | milovník technologií a umění | šéfredaktor magazínu Aestheticus.cz

Průnik věd humanitních a exaktních. Milovník Linuxu a open source, designu, knih, vědy, CreativeCommons a malinové marmelády. Svobodomyslný dlouhovlasý podivín.

"Roztomilý gentleman s hořlavým knírkem."